søndag 27. juli 2008

Progresjon skilpadde - del II

Ja, så var jeg hvertfall ferdig med alle delene. Har bare å hekle en kant rundt på den delen der hvor garnnøstet henger, så er det å montere. Det blir morsomt.

Snakka med datteren min på 3 år og ville ha henne til å gi skilpadda et navn. Det skulle vise seg å ikke være så lett da "finne på" ikke eksisterer ennå. Men hun var veldig villig til å finne navn, og lette høyt og lavt, oppe og nede, oppi vesker og skuffer, men kunne ikke finne noe navn. Jeg tenkte at jeg skulle droppe å si "finne på", så jeg spurte henne om hun bare kunne si et navn. "Navn" smalt det. Jaja.. dette var ikke lett. Dagen etter prøvde jeg igjen, og plutselig så skjønte hun hva jeg mente tror jeg for ut av det blå sier hun "det er Lukas!" og peker på bildet i oppskriften som jeg holder foran nesa hennes. Så da blir det Lukas. :) Skilpadden Lukas.

Slik ser den ut i skrivende stund.

Ingen kommentarer: