fredag 4. juli 2008

En liten handletur

I dag har jeg vært på en liten shoppingtur, og i tillegg til litt klær til meg og HT måtte jeg ha bare bittelittegranne hobbystæsj. Så da ble det en boks fra Clas Ohlson med 18 små avdelinger i som kommer til å bli super til oppbevaring av smådilldall som knapper av ymse slag, sikkerhetsnåler etc. Så litt garn som jeg endelig klarte å bestemme meg for pargen på. Har en plan for dette garnet nemlig. Så litt perler, litt sytråd i en farge jeg ikke har, 2 meter "tøffelstrikk" (1 cm'ers strikk som jeg bruker til tøfler, tror jeg er tom) og 1 meter hvit snor, kjekt å ha. :)


Det er jo så deilig vær for tiden, men dette er ikke så veldig deilig. Bildet er tatt i går kveld, etter en deilig dag på Hvalstjern hvor jeg koset meg så fælt at jeg sovnet. Det er egentlig værre bak på lårene. Det ser ikke så ille ut på bildet, men det er ganske rødt.

3 kommentarer:

Inger sa...

Uff - den ryggen ser ikke god ut. Har selv erfart at Aloevera gjør underverker mot solbrenthet.

Ha en fortsatt fin sommer - og husk solkrem! ;o)

Anonym sa...

nei....ser ikke særlig godt ut...men må bare kommentere den flotte lille bikinioverdel"skillen": riktig kunstnerisk og lekker;-D

Anonym sa...

dette skjer vært år assa.... "rister på hode".... sol er skummelt. Men men... det blir jo farge av det! :D