torsdag 31. juli 2008

Hils på Lukas

Og Lukas har sett dagens lys. Jeg må vel påstå at dette et det mest kompiserte strikkeprosjektet jeg noensinne har begitt meg ut på, men det gikk jo overraskende greit selv med oppskrift på engelsk. Men forbedringspotensialet er ganske så stort kan du si. Jeg vet ikke om jeg er så veldig fornøyd med valg av øyne.. han ser så.. veldig våken ut. Veldig våken, og litt koko.




Skallet ble litt skjevt ser jeg..

Skallet kan taes av, det er litt kult. Man kan se på kroppen til Lukas at strikkeferdighetene ikke er på topp. Jeg har litt problemer med å ikke få skille mellom pinnene, men men, øvelse gjør vel mester. Også fikk han bena sine litt langt bak stakkars..

9 kommentarer:

Vims sa...

Kul fyr...blir sikkert godt mottat! Synes du er flink som får til dette ..å enda på engelsk!!

Anonym sa...

Jeg må si jeg ble saftig sjarmert av Lukas, selv om han så "veldig våken og litt koko" ut. Stilig kar!

Anonym sa...

Søt skilpadde! Det ser komplisert ut, ja.

Anonym sa...

Du, har du noen fanklubb eller noe? For der vil jeg gjerne være medlem! :-) Stum av beundring!

Heilt spesiell sa...

Jeg ser deg jeg;)
Kuuuul skilpadde!!

Marita sa...

Lukas er kul og kjekk og stilig og grønn! Du lager fantastisk mye fin.. Blir like oppslukt hver gang du presenterer ditt verk på sykroken ;)

Anonym sa...

Nei, men for en søt liten skilpadde og dette må da ha vært et pirkearbeid. Ha en fortsatt fin dag.

Charlotte sa...

For en herlig liten tass! Syns han var helt fullkommen jeg! Øynene gjør jo at han ser ekstra oppmerksom ut c",)

Anonym sa...

Hehe, han var helt konge!!!! Jeg vil også ha en, men han skal hete Maximus! :D