mandag 8. desember 2008

Jeg har blitt tagget!

Ja, så var jeg blitt tagget for første gang da, av UnePune! :)

Reglene:
1. Du må linke til den bloggen som tagget deg.
2. Lag en liste med seks (u)interessante ting om deg selv.
3. Tagg fem andre blogger, la dem vite det ved å kommentere på deres blogg.


Ok.. here it goes:

1. Jeg liker ikke syltetøy. Kan faktisk ikke fordra det, hverken smaken eller lukten.
2. Jeg blir kjempesur og sint hvis det er noe jeg ikke får til eller ikke skjønner (som jeg burde fått til eller skjønt)
3. Jeg har bodd på Skjetten, i Fredrikstad (3 forskjellige steder), Moss, Tønsberg, Lørenskog og Rasta før jeg flytta dit jeg bor nå.
4. Jeg har en uvane med å måtte lukte på overleppa mi til stadighet.
5. Min første bil var en Ford Sierra, og den het Ola.
6. Jeg jobber som fast nattevakt og stortrives med det.

Og de jeg tagger videre er:
annesand, gurimalla, heilt spesiell og mavia.

Ingen kommentarer: