torsdag 25. desember 2008

Flere toalettvesker

Fant ut at en LSK-toalettveske hadde vært artig å gi til ene svogeren min. Det er svart babycord på utsiden, det gule er fleece, og så er det også gjennomsiktig voksduk inni. Jeg skulle egentlig hatt gul stripe på hver side av glidelåsen også, men det lot seg visst ikke gjøre pga stretchy fleece (måtte jo være samme gulfarge) så etter mye kløning og oppspretting måtte jeg bare ta saksa fatt og klippe av hele driten, og da tilsvarende mye på andre siden da for å få LSK-applikasjonen midt på, så denne mappa ble litt mindre enn de andre, men sikkert stor nok da de andre ble ganske store.
Applikasjon. Veldig fornøyd med S'en min her. En S kan lett bli stygg.


Denne skal også til en svoger. Denne her var morsom å lage! Den er laget av 2 ulike typer cord, og det flerfargete er et bomulsstoff jeg fant nederst innerst i stoffhaugen min, er også gjennomsiktig voksduk inni. Det var morsomt å sette sammen stoffene, også synes jeg den ble veldig fin!


Ingen kommentarer: