fredag 29. august 2008

Award!

Jeg har fått mine første awards!


Så koselig at noen synes jeg har en fin side og er til inspirasjon! Awardsene fikk jeg av Gurimalla, som har en av mine favorittblogger! Hun lager ufattelig mye fint, og det var også hun som inspirerte meg til å strikke Sheldon skilpadde. Hennes blogg er definitivt verdt en titt!

Ja, så skal jeg gi dem videre da. Det finnes utallige flotte blogger der ute, men disse har jeg valgt:

Tone M - her er det kjempekoselig å være, hun lager masse fint og tar også masse fine bilder og hun skriver på en morsom måte som gjør at jeg har kost meg glugg ihjel utover sene natta på bloggen hennes
Malia - en utrolig flott blogg med masse fint. Her så jeg fleecekjolen med hette for første gang, og hørte nok en gang om "blødt børnetøj", og det begynte å ane meg at denne boken burde jeg hatt
Mavia - mangler du inspirasjon så drar du hit, Mavia er superflink til å både sy og strikke og er en skikkelig reser. Hun lager også fine oppskrifter. Og det var her jeg ble inspirert til å bestille meg "blødt børnetøj".

2 kommentarer:

Marita sa...

Snille trultemor... Tusen takk :)

Charlotte sa...

Gratulerer med awards! Syns du fortjener dem jeg så mye fint som du lager. Herlige modeller du har også! c",)