torsdag 14. august 2008

Fleecebukse til knert

Da har jeg endelig blitt ferdig med denne fleecebuksa. Jeg hadde lyst til å lage noen grå lommer på hver side, sånne innvendige lommer med lommepose, men det fikk jeg altså ikke til. Prøvde faktisk 4 ganger før jeg ga opp og bare klipte vekk hele driten, så den er litt smalere øverst enn den skulle blitt. Sånn er det å lage noe som ser så lett ut inni hodet. Får se om jeg finner noe forklaring så jeg får prøvd en annen gang igjen. Så ble livet for høyt synes jeg etter jeg hadde sydd på ribben, så jeg tok det opp igjen, klipte av 3 cm og sydde på igjen. Da ble det bra. Buksa er str 2 år, så en del stor for lille knert da. Actionbilder kommer etterhvert. Navnet hans er sydd i på ribben i livet. Cars-merket er strykemerke fra H&M. Fleece og ribb fra stoff og stil.

Og her kommer actionbilder av en lite sammarbeidsvillig gutt på morgenkvisten i dag. Han ville helst stå med ryggen til mellom TV og peis, men jeg klarte å ta noen bilder til slutt.. Her har han en annen bukse under da. Og fleecebuksa kan han nok bruke en god stund ja.

Ingen kommentarer: