mandag 3. november 2008

Baggylue til meg selv.

Nå har jeg faktisk strikka lue til meg selv! Jeg kom over en oppskrift på en lue jeg syntes så så stilig ut, og bare måtte lage den, også til meg selv da til en forandring! Lua ble fin synes jeg, men er ikke heeelt sikker på hvor kledelig den ble til meg. Den ble bittelitt trang også, så jeg skal prøve den på snuppa og se hvordan den blir til henne. Jeg strikker jo litt stramt jeg da, selv om jeg virkelig virkelig prøvde å strikke løsere nå. Strikket med Smart-garn på pinne 3,5 og 4,5. Oppskrift på lua fant jeg her.

Hodemodellen min her er ikke voksenstørrelse, er vel mere barnestørrelse tror jeg. Jeg hadde nesten glemt at jeg hadde kjøpt den på eBay da jeg plutselig en dag fikk hentelapp på den i posten, så lang tid tok det. Også var den ikke voksenstørrelse.. og med brukket hals og all ting. Ikke mitt beste kjøp. Men da fikk jeg hvertfall vist frem lua mi.

1 kommentar:

Anonym sa...

Kul baggylue! Flott ring-effekt på denne :)
Og lille og svart er utrolig fine farger sammen :)