mandag 1. september 2008

Bursdagsgave til nevø del II

Det er så knotete med for mange bilder i ett innlegg så jeg tar og deler opp litt her. Jeg hadde med meg en bursdagsgave til til ettåringen og det var denne, en Sheldon skilpadde.

Denne ble også litt koko



Naken

Her sammen med min egen Lukas. De er nå veldig søte sammen da.

På den første Sheldon jeg strikka fikk jeg et problem med tydelige skiller mellom pinnene, så nå har jeg strikka på en litt annen måte ved å rullere siste maske på hver pinne over på neste. Det tok litt lengre tid, men ble jo mye bedre resultat. Jeg synes det var litt artig at jeg ble spurt om jeg hadde strikket på maskin *fnis* (det var en mann som spurte)

Her har vi Lukas. Dette ble jo ikke bra. Det kom mye tydeligere frem når jeg stuffet den.


Litt bedre her kan du si.

5 kommentarer:

Anonym sa...

Skilpaddene dine er utrolig kule! Synes absolutt du bør strikke flere *insisterer*

*klemmer* Happy

tonesam sa...

Tusen takk Happy :) Vi får nå se..

Nogette sa...

Utrolig kule skillpadder!

Kort og Søm sa...

Ja, dette var kule skillepadder!! Veldig morsom ide :o)

Floppetiflopp sa...

Digger disse skilpaddene dine. De er "überkule"!!! Er enig med de andre om at disse MÅ du bare strikke flere av.